Agnes 1 år

Idag fyller mitt lilla hjärte gull Agnes 1 år  HIPP HIPP HURRA till lillgumman .

Otroligt vad fort det har gått , tyckte hon nyss kom hem till oss .

Hon har fått en liten smörgås "tårta" nu på morgonen och gissa om den var god ...
Ja dom andra fick också smaka lite , dom titta med sina stora svarta ögon på mig så man kan ju inte låta bli .


För övrigt håller jag på att städa vårat "gamla" hus och det är inte så lätt när man har ont i varje mm i kroppet
men vad göra , det är bara att bita ihop och se glad ut ( det gör jag väl kanske inte ) men städat blir det sakta men säkert .

Igår hade vi så fint väder och varmt var det , så Kenta drog fram grillen och fixa lite hamburgare som vi satt ute och åt , hur mysigt är inte det ?!!

Nä nu MÅSTE jag gå ner till huset och städa , fyyy vad tråkigt .





Min lilla snutta Agnes , fotot är från i somras när vi var hemma hos Marielle på
Milljas kennel och hälsa på .


Frid tills vi hörs igen/ Pia ♥

Kommentarer
Postat av: Jane

Oj är lilla Agnes så "gammal" redan =)

Vi på Kellibell's grattar 1-åringen med lite slängpussar ;)



Kram

2009-11-22 @ 13:57:29
URL: http://www.kellibells.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0