Julen kommer med stormsteg

Hur mycket man än stressar så kommer ju julen iallafall samma datum varje år ,och jag är ganska duktig på att skjuta upp saker till sista dagarna ,iallafall sånt som ska bakas och fixas i köket ,pynt och gran står på plats ,men ingen knäck eller annat julgodis är gjort !! Jag vill också baka bröd o knäckebröd ...men det får jag se om jag hinner !!?? Några julklappar till som ska köpas !!!?? Men det är ju fleeeera dar kvar till självaste julafton ;) Det hade ju varit roligt med lite mer snö förstås ,det har varit en riktigt geggig och slabbig höst ,blött ,blött och åter blött ,golven skuras ett antal ggr om dagen blääää ....nä så här vill jag nog ha det till jul......




Vackert ....



Det blir lite ljusare och trevligare med snö .....

Men jag vill iof inte ha så mycket som förra året ..ja  ja önska kan man ju göra iallafall

Det är skönt att ta en paus och gå upp i skogen med hundarna och bara vara .....



Eller tända massor av ljus och bara mysa med varma goa hundar ,här är Iris och Alva som myser i soffan
 




Som sagt julen kommer hur man än vrider o vänder på saker och ting :)

Vi önskar alla en riktigt härlig ,mysig och avslappnad jul /Pia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0